Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το eBest;

Το eBest είναι ένας online χώρος, όπου κάποιος μπορεί να βρεί καταστήματα όλων των ειδών συγκεντρωμένα και έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει αγορές μέσω αυτών απολαμβάνοντας επιπλέον εκπτώσεις με τη μορφή επιστροφής χρημάτων μέσω του eBest. Οι τιμές των καταστημάτων είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ήδη χαμηλότερες από τα καταστήματα λιανικής, καθώς τα καταστήματα τα οποία είναι εγγεγραμμένα στο eBest δεν έχουν τα έξοδα που έχει ένα συμβατικό κατάστημα. Επίσης πολλά από αυτά τα καταστήματα διαθέτουν είδη σε στοκ. Έτσι λοιπόν, ακόμη και εάν υπολογίσει κανείς έξοδα αποστολής των προϊόντων στον πελάτη, τα καταστήματα αυτά προσφέρουν τα προϊόντα τους σε οικονομικότερες για τον πελάτη τιμές.

 

Για ποιόν λόγο παίρνω επιστροφή χρημάτων (cashback);

Στα μέλη του eBest επιστρέφεται ανάλογα με τις αγορές τους ένα χρηματικό ποσό στο λογαριασμό τους. Το ποσό αυτό προέρχεται από τις ίδιες τις εταιρίες, οι οποίες όταν οι πελάτες τους αγοράζουν online, δίνουν ένα ποσόν ως διαφημιστική προμήθεια στο site από το οποίο προέρχεται ο πελάτης. Το site του eBest αποδίδει μετά από συνεννόηση με τα διάφορα καταστήματα το ποσό αυτό (μέχρι το 90% της διαφημιστικής προμήθειας) στα μέλη του. Έτσι τα μέλη του eBest επωφελούνται διπλά, δηλαδή και από τις ήδη μειωμένες τιμές αλλά και από την επιστροφή χρημάτων (cashback) μετά από τις αγορές τους.

 

Πώς μπορώ να πάρω την επιστροφή χρημάτων (cashback);

Η επιστροφή χρημάτων προς το παρόν γίνεται με δύο τρόπους. Είτε μέσω PayPal, είτε μέσω Gift Voucher ( δωροεπιταγές ) για διάφορα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Εσείς επιλέγετε ποιόν από τους δύο τρόπους επιθυμείτε, δηλώνοντας το στον λογαριασμό σας. (Πηγαίνετε στο «Μενού», επιλέγετε «Ο λογαριασμός μου» και μέσα εκεί δηλώνετε την επιθυμία σας.)

 

Τι είναι το PayPal;

Η εταιρία PayPal παρέχει υπηρεσίες πληρωμών μέσω τρίτων , ανήκει στην eBay, διέπεται και ελέγχεται από την Αρχη Χρηματοοικονομικων Υπηρεσιων της Μεγάλης Βρετανίας -FSA (όπως άλλωστε και όλες οι Βρετανικές τράπεζες και οι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί της Μεγάλης Βρετάνιας) και διευκολύνει με ασφάλεια την διεκπεραίωση μια συναλλαγής γνωστοποιώντας στα αντισυμβαλλόμενα μέρη μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της "πληρωμής". Το να αποκτήσετε λογαριασμό στο PayPal είναι δωρεάν, όπως και η μεταφορά των χρημάτων (100 ευρώ και άνω) από τον λογαριασμό σας του PayPal προς τον τραπεζικό σας λογαριασμό (για ποσά μικρότερα τον 100 ευρώ υπάρχει προμήθεια 1 ευρώ). Επίσης μπορείτε να στέλνετε και να λαμβάνετε χρήματα σε/από οποιονδήποτε δωρεάν αλλά και να αγοράζετε από καταστήματα συμβαλλόμενα με το PayPal με ασφάλεια. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο PayPal, μπορείτε να ανοίξετε δωρεάν πηγαίνοντας στην κεντρική σελίδα www.paypal.com .

 

Τι είναι τα Gift Voucher;

Τα Gift Voucher είναι ένα είδους δωροεπιταγών, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε πολλά από τα συνεργαζόμενα με το eBest καταστήματα για αγορές προϊόντων ή παροχή υπηρεσιών. Τα Gift Voucher δεν ανταλλάσσονται με μετρητά μετά την έκδοση τους.

 

Κάθε πότε θα πληρώνομαι το ποσό που μου αναλογεί (cashback);

Οι πληρωμές, είτε μέσω PayPal είτε μέσω Gift Voucher, λαμβάνουν χώρα σε μηνιαία βάση και πραγματοποιούνται τις 20 κάθε μηνός. Για να πραγματοποιηθεί όμως μια πληρωμή, θα πρέπει το ποσόν, το οποίο αναλογεί στο μέλος να είναι τουλάχιστον 10 Ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση το ποσό μεταφέρεται στους επόμενους μήνες, έως ότου συμπληρωθεί το ελάχιστο ποσό πληρωμής.

Προϋπόθεση για την πληρωμή των μελών για τις αγορές τους είναι να έχει περάσει το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι αγοραστές έχουν δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, το τελευταίο να μην έχει συμβεί και το κατάστημα να επιβεβαιώσει το γεγονός αυτό. (Διαδικασία η οποία διαφέρει χρονικά από κατάστημα σε κατάστημα, ανάλογα με την πολιτική επιστροφής τους. )

 

΄Εκανα αγορές αλλά δεν βλέπω στο λογαριασμό μου κάποιο ποσό που θα μου επιστραφεί. Γιατί ;

Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους:

Α) Δεν έχει περάσει ακόμη το χρονικό διάστημα κατά το οποίο έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε.

Β) Κάνατε χρήση του δικαιώματος επιστροφής του προϊόντος ή ανάκληση της παραγγελίας σας.

Γ) Το κατάστημα με το οποίο έγινε η συναλλαγή θεώρησε ότι η συναλλαγή έγινε με αποκλειστικό σκοπό να επωφεληθείτε του ποσού της οικονομικής ανταπόδοσης αντί της κανονικής χρήσης των υπηρεσιών του και αρνήθηκε να σας αποδώσει το ποσό. (Αυτό παρατηρείται συχνότερα στα site της κατηγορίας “Καζίνο και Στοίχημα” )

 

Εάν δεν ισχύει κανείς από τους παραπάνω λόγους, παρακαλώ επικοινωνήστε στο report@eBest.gr, δίνοντας αναλυτικές πληροφορίες για τη συναλλαγή σας.

 

Ψωνίζοντας από το eBest χρεώνομαι κάτι επιπλέον;

Όχι. Αγοράζοντας προϊόντα μέσω του eBest δεν χρεώνεστε κάποιο επιπλέον ποσό, εκτός από το κόστος των προϊόντων που επιλέξατε και τα έξοδα αποστολής τους. Δηλαδή το κόστος των αγορών σας είναι το ίδιο, είτε πάτε απευθείας στο site του κάθε καταστήματος και κάνετε κάποια αγορά, είτε κάνετε την αγορά μέσω του eBest. Κάποιες φορές μάλιστα ίσως και να έχετε επιπλέον έκπτωση ή προσφορά μέσω του eBest – εκτός από το ποσό της επιστροφής χρημάτων- ενώ απευθείας να μην έχετε.

 

Εάν δεν βρήκατε εδώ απάντηση στις ερωτήσεις σας, στείλτε απλά ένα email στη διεύθυνση support@ebest.gr . Ευχαρίστως θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε!